maanantai 10. toukokuuta 2010

Sata asiaa minusta:)

  1. Olen kolmen tyttären äiti.
  2. olen onnellisesti naimisissa, rakkaan mieheni kanssa.
  3. Olemme rakentaneet omakotitalon, jossa nyt asumme.
  4. Asumme vanhempieni naapurissa.
  5. Tänä vuonna tulee 10 v siitä kun menimme naimisiin.
  6. En tiedä vielä mikä minusta isona tulee.
  7. Olen onnellinen pienistä asioista.
  8. Tykkään ostella erityisesti lasten vaatteita.
  9. Mielipuuhaani on kierrellä kirpputoreilla.
  10. Olin viime viikolla ekan kerran zumba tunnilla, oli tosi hauskaa:)
  11. Minulla on isosisko joka on 10.v minua vanhempi.
  12. Olen päättänyt että meille ei oteta mitään lemmikkieläimiä.
  13. En ole erityisemmin eläinrakas.
  14. Yritän nauttia jokaisesta päivästä täysillä.
  15. Ostan aika harvoin itselleni vaatteita, kenkiä, laukkuja, meikkejä.
  16. Iltaisin luen aina jotain lehteä ennen nukkumaan menoa sängyssä.
  17. Katson aika vähän telkkaria.
  18. Olen innostunut tästä blogin pitämisestä.
  19. Perhepäivähoitaja työni päättyy kesällä.
  20. Sitten matkataan uusia suunnitelmia kohti.
  21. En tykkää lukea kirjoja, paitsi lapsille.
  22. Minulla ei ole laulu ääntä eikä nuottikorvaa.
  23. Tykkään kuitenkin kuunnella musiikkia.
  24. Yritän pudottaa painoa.
  25. Herkutella vähemmän.
  26. Rakastan leipomista
  27. Siksi herkuttelu on paheeni.
  28. Haaveilen jonain päivän olevani kahvilassa töissä.
  29. Olen harrastanut kuntonyrkkeilyä.
  30. Hauskaa on ollut istua mieheni moottoripyörän kyydissä
  31. Meillä on myös sivu vaunu moottori pyörään, mutta se ei ole koskaan vielä ollut paikallaan.
  32. Olemme harrastaneet myös veneilyä.
  33. Pidempiä reissuja on ollut viikon reissut Naantalin  Muumimailmaan venellä.
  34. Veneemme myytiin pois viime kesänä, tuli meille liian ahtaaksi.
  35. Haluaisin ostaa uuden polkupyörän.
  36. Sellaisen "mummu" pyörän missä ei ole vaihteita.
  37. Olen ollut kaupassa töissä.
  38. Olen opiskellut hotelli ja ravintola alaa.
  39. Olen opiskellut myös perhepäivähoitajan ammattitutkinnon.
  40. Rakastan kukkia.
  41. Tällä hetkellä minulla ei ole kukkamaata vielä meidän pihassa.
  42. Kasvimaakin on suunnitteilla.
  43. olen kerran elämässäni ollut etelässä.
  44. Joku kaupunki loma voisi olla kiva.
  45. En jaksa maata auringossa.
  46. Minulla pitää olla aina jotain puuhaa.
  47. Muuten pitkästyn.
  48. Tykkään tehdä käsitöitä pääasiassa kutoa.
  49. Ommellakkin osaan  jotain helppoa ja  sellaista minkä saa äkkiä valmiiksi
  50. Välillä olen äkkipikainen.
  51. Lepyn aika helposti.
  52. En jaksa valvoa myöhään.
  53. Menen mielummin aikaisin nukkumaan ja herään aikaisin aamulla.
  54. Tällä hetkellä yritän kasvattaa hiuksiani pitkiksi.
  55. Hiukseni ovat olleet myös ihan lyhyet.
  56. Lapsena minulla oli aina pikät hiukset.
  57. Ikinä ei ole ollut vaaleita hiuksia.
  58. Voisin vaikka ottaa hiusten pidennyksen.
  59. Käytän harvoin mitään koruja.
  60. Paitsi kihla ja vihkisormusta käytän joka päivä.
  61. Korviksia käytän tosi harvoin.
  62. Arkivaatteena minulla on jalassa aina farkut.
  63. Yritän opetella käyttämään kesällä hameita.
  64. Olen kummitäti ihanalle pienelle tytölle.
  65. Olen myös täti siskoni pojalle.
  66. Olin 17.v kun muutin kotoa pois.
  67. Lapsuudessa mummuni asui samassa talossa meidän kanssa.
  68. Tykkäsin lapsena kun aina oli paljon vieraita ja sukua ympärillä.
  69. Minulla ei ole varsinaisesti lempiruokaa, tykkään niin monesta ruoasta.
  70. Paistan aina pinaattilätyt itse.
  71. Maksaruokia en ole tehnyt koskaan.
  72. Pesen joka ikinen päivä pyykkiä.
  73. Inhoan silittämistä.
  74. Kodissa pitää olla siistiä, välillä tuntuu että siivoan koko ajan jotain.
  75. En tykkää yllätys vieraista.
  76. Haluan siivota, leipoa ja suunnitella kaikki valmiiksi ennen kun vieraat tulee kylään.
  77. Rakastan järjestää kutsuja ja juhlia.
  78. Lasten kutsut on ihania järjestää ja suunnitella.
  79. Olen horoskoopiltani neitsyt.
  80. Miehelläni ja minulla on ikä eroa jokun verran.
  81. Rakastan kevään ensi merkkejä.
  82. Tykkään myös syksystä.
  83. En ole koskaan tavannut pappojani.
  84. Mieheni on paras ystäväni.
  85. En osaa olla päivääkään ilman läheisiäni.
  86. Nautin ulkoilusta.
  87. Haluaisin oppia valokuvaamaan.
  88. Joskus vihasin tietokoneita.
  89. Haluan oppia uusia asioita.
  90. Rakastan merta ja veden solinaa.
  91. Joku pieni suihkulähde olisi aivan super mahtava saadaa omaan pihaan.
  92. Tykkään sisustusohjelmista ja sisustuslehdistä.
  93. Yritän opetella sisustamaan kotia.
  94. Paheeni on se kun aina kaupasta tarttuu jostain kumman syystä joku lehti ostoskärryyn.
  95. Välillä päätän että tällä viikolla en osta yhtään lehteä kun käyn kaupassa.
  96. Ihailen vanhoja ihmisiä ja heidän elämänkokemuksiaan.
  97. Syön liikaa suklaata.
  98. Keräilen enkeli aiheisia koriste esineitä.
  99. Haluaisin ostaa kauniita astioita.
  100. Pidän askartelusta sekä kaikenlaisesta näpertelystä.
Kiitos jos mielenkiintoa riitti loppuun asti ja jaksoit lukea koko listan.

Aurinkoa viikkoosi:)

Hanna

9 kommenttia :

  1. Kyllä riitti :)

    Minäkin olen tehnyt pph:n hommia, ihan kivaa hommaa!
    Oletko kauan ollut perhepäivähoitajana?

    VastaaPoista
  2. Kiva :) Kivaa hommaa on pph työt, olen tehnyt ekan kerran niitä hommia n.4 vuotta sitten, sitten oli rakennus ja muuttopuuhia ja nuorimmainen neiti syntyi siinä välissä ja nyt taas olen tehnyt pph työtä vuoden päivät.

    VastaaPoista
  3. Nää on tosi mielenkiintoisia. Sain listasta saman kuvan kun olen saanut sinusta blogissasi aiemminkin :)

    VastaaPoista
  4. Oli mukavaa ja mielenkiintoista lukea listaasi! :)

    VastaaPoista
  5. Kiva lista! Löysin sieltä yhtäläisyyksiäkin:) Esimerkiksi horoskooppimerkki on meillä sama:)

    VastaaPoista
  6. Tulin niin iloiseksi kun olette jaksaneet lueskella listaani.

    VastaaPoista
  7. Kiva lista! Toki tän jaksaa lukea. Olen lukenut kaksi kertaa jo :) Jaksais vaan itse tehdä samanlaisen... Olen nähnyt, että jotkut on tehnyt 50-osaisen. En ole varma, jaksaisinko edes sitä! Pitää yrittää, jos vaikka sellaisen tekisi. Tuo valoisuus tuli mullekin mieleen, kun tätä listaasi luin.

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina :)