torstai 26. toukokuuta 2011

Paljastuksia..


















Tälläisen pokaalin sain Minerva blogista kiitos vielä oikein kovasti.


Nyt sitten pitäisi keroa kahdeksan paljastusta itsestäni.

1.Olen aina halunnut ison perheen. Lapsena toivoin itselleni enemmän sisaruksia, minulla on iso-sisko mutta hän on kymmenen vuotta minua vanhempi eli leikkikaveria ei oikein löytynyt omasta takaa pienenä.

2.Asumme nyt samassa kylässä missä olen viettänyt lapsuuteni.

3.Mummuni asui samassa talossa meidän kanssa kun oli lapsi. Olen tottunut että aina riitti tohinaa ja touhua meillä kävi sukulaisia kylässä melkein joka päivä.

4. Minulla ja miehelläni on ikäeroa viisitoista vuotta.

5.Olen tavannut mieheni ekan kerran jo silloin kun olin pikkuinen tyttö, mieheni kun oli  minun siskon miehen kavereita.

6. Vuodet kului ja ikää karttui välillä ainan törmättiin jossain päin,  kunnes tuli vuosi 2000 ja rakkaus iski kuin salama kirkkaalta taivaalta <3 <3

7. Olin 17.v. kun muutin pois kotoa toiselle paikkakunnalle.

8. Tällä hetkellä elän ihanaa aikaa lapset kasvaa ja on taas aikaa ajatella itseään ja tulevaisuuden näkymiä, alkaisiko tässä vielä opiskelemaa vai mitä tässä isona sitten tekisi??




Pokaalia en nyt anna eteenpäin, ottakoon se ketä ei vielä ole saanut tätä.



Hanna














 








Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina :)