torstai 1. maaliskuuta 2012

Testailua.


Kuvat H&M

Olen vähän testaillut näitä H&M Home malliston pyyheitä ja vuodevaatteita. Muutamaan otteeseen olen nyt pyyheet ja lakanat pessyt ja tuntuvat vielä ainakin ihan hyviltä, pyyheistä ei ole väritkään haalistuneet pesuissa, ovat edelleen kauniin pinkit pyyheet. Verhoistakin löytyy kokemuksia, viime keväänä tilasin ne kukalliset verhot ja taidan ripustaan samaiset verhot edellen ikkunoihin, kertaalleen olen verhot pessyt ja ovat edelleen kuin uudet. Hinta /laatu suhde on mielestäni  hyvä. Taidan tilata Home mallistosta lisää ihania keväisiä pussilakanoita ja tyynyliinoja.


Ihanaa kevään ensimmäistä päivää!!!
Meillä linnut laulaa ja ränneistä tippuu vesi.

Hanna


2 kommenttia :

  1. Mä olen ollut tosi yllättynyt H&M:n hyvästä laadusta noissa pyyhkeissä ja lakanoissa :)
    On meillä jo vakiokamaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, meille tulee näitä ehdottomasti lisää:)

      Poista

Kommentit piristävät aina :)