torstai 4. lokakuuta 2012

Zalando

Tilasin itselleni kengät zalandolta 11.9. vieläkään ei ole tulleet perille, lukuisien sähöposti ja puhelinsoittojen jälkeen pakettia ei ole löytynyt, asiakaspalvelu on ollut huonoa, on luvattu ottaa selvää ja lähettää sähköpostia. Ainostaan lasku on tullut  sähköpostiini ja palautuslappu erillisenä kirjeenä. Tänään taas soitin zalandolle ja kyseli tilauksen perään.. sitä ei löydy mistään, paketti on mennyt hukkaan. Lasku mitätöitiin ja sain sähköpostilla vaivaisen -20% alennuskoodin seuraavaan tilaukseen. Valitettvasti seuraavaa tilausta ei kyseiseen firmaan tule ikinä tämän zembalon takia. Tietenkään en ole ostanut itselleni kunnon syyskenkiä, kun olen odottanut että en tulevat postissa zalandolta.Kyseisiä kenkiä ei löydy edes enää zalandon valikoimista kun kävin katsomassa, kengät on rieker merkkiset.

Laittakaas nyt jotain hyviä kenkänettikauppa vinkkejä jakoon. Tarvitsen jotkut kengät saappaiden ja tennareiden lisäksi, niillä kun ei voi ihan joka paikkaan mennä, onhan mulla avokkaita ja kaikenlaisia talvikenkiä, mutta ei syyskeleihin sopivia popoja missä olisi vakka vähän vartta ja olisi nätit farkkujen ja myös suorien housujen kanssa.

Niin ja kauppoihin en nyt ehtisi lähteä kiertelemään.Tilaisin mielummin netistä.

Hanna

12 kommenttia :

  1. Brandokselta oon tilannut ja kaikki on mennyt hyvin :) Samoin oon tilannu bootzilta ja nyt tilasin heppo.fistä.

    Zalandolta tilasin takin mut se oli ruma ja palautin sen niin ei kuulunut laskua ja tuli viestikin kun palautus oli vastaanotettu. harmi, et sattu huono tuuri mut asiakaspalvelun pitäis silti olla kohdillaan.

    Boozt.comista kun tilaa niin siellä ainakin tosi nopeesti vastaavat viesteihin ja laittavat laskun summan kun oot jotain palauttanut ja kyselet summaa.

    VastaaPoista
  2. Spartoolta olen tilannut kenkiä ja ovat tullee perille ihan ok! Brandoksen paketin hukkasi posti ja lähetti sen lopulta takaisin Brandokselle. Hinnalta Spartoo ehkä edullisempi ja kenkiä on PALJON =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos spartoo vinkistä ja jos vielä edullinenkin niin hyvä, hyvä, menen katsomaan valikoimaa:)

      Poista
  3. No voi että! Kyllä muakin sieppais, enkä varmaan tilaisi enää uusiks.. Itseasiassa mä en ole tuolta koskaan tilannut, mutta en taida siis tilatakaan.
    Heppoon oon ollut tosi tyytyväinen ja campadreen. Jälkimmäisessä vaan täytyy odottaa sopivaa tarjousta ja sen jälkeen pakettia, mutta aina on mennyt moitteettomasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu ja ehkä pari kertaa vuodessa tilaan itselleni jotain niin silloin tietenkin käy näin, harmittaa kun kengät oli just sellaiset mitkä olisin halunnut ehdottomasti:( Pitää katsastaa tuo hepon tarjonta jos vaikka jostain tulisi samanlaiset kengät vastaan höh.

      Poista
  4. Minulla ei ole nyt tähän hätään kenkävinkkiä, mutta Zalandosta en minäkään tule tilaamaan enään ikinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu en minkään meinaa tilata sieltä enää ikinä.

      Poista
  5. Boozt ainakin hyvä!! Zalando ällöttää ja poistan sen bannerit nyt blogistani.. Koko ajan olen sitä pähkäillyt ja kiitos kun kerroit..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ok, pitää mennä katsomaan kiitos vinkistä. Mulla sama zalando mainoksia kohtaan.

      Poista
  6. Voi kökkö mikä huono tuuri!

    Toivottavasti saat nyt jostain muualta mieluisat kengät tilalle. Sieltä Spartoosta olen tilannut N:lle kengät, silloin toimitus kesti 10 työpäivää, eli ei supernopea sekään.

    VastaaPoista
  7. On kyllä tosi huonoa mainosta nämä :( Mä olen tilannut kahdesti ja kaikki meni kuten pitikin. Yhdet kengät jouduin palauttamaan, mutta olin ottanut ne laskulla niin ei tarvinut rahoja odotella takaisin.

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina :)