torstai 21. helmikuuta 2013

Minä 20/32

Kiva haaste on kiertänyt blogeissa ja facebookissakin olen tähän törmännyt.
Kokeillaas nyt kun sain Katilta Ei Ihan Vielä blogista  iän 20.v.

20.vuotiaana...

Asuin: samassa kaupungissa missä edelleen eli Porissa.
Olin: Mennyt juuri naimisiin ja odotin meidän esikoista.
Ajoin: Autoromulla:)
Pelkäsin: En kyllä muista, mitään pelkoja..
Työskentelin: Kaupassa, kassatätinä ennen äitiyslomani alkua.
Halusin olla: Monen lapsen äiti.

Nyt olen 32.v vielä syyskuuhun asti :)

Asun: Omakotitalossa ja edelleen täällä Porissa.
Olen: Kolmen tyttären äiti ja onnellisesti naimisissa:)
Ajan : Opelilla.
Pelkään. Sairauksia ja kaikenlaisia muutoksia elämässä.
Työskentelen. Kotiäitinä ainakin vielä hetken, kevät voi tuoda muutoksen tullessaan :)
Haluan olla: Tässä ja nyt.


Kuva vuodelta 2011

Hanna

Jos haluat iän kommentoi alle:) :)



8 kommenttia :

Kommentit piristävät aina :)