tiistai 9. huhtikuuta 2013

Kevättä rinnassa!


Kevät tulee IHANAA!!!


Kevät tulee varmasti vaikka välillä ei siltä tunnu, kun lunta sataa ja lumileikit jatkuu, mutta toppahaalarit ja takit on pesty talvisäilöön se on varma kevään merkki.


Tänään leivottiin keventyneen olon kunniaksi... -10kg on nyt tosi lähellä, mahtava olo ja jaksaminen on lisääntynyt ihan hurjasti.  Mites teillä muilla painonpudotus on sujunut?
Meillä on miehen kanssa yhteisprojekti painopudotuksen kanssa ja voin sanoa että sujuu paljon paremmin kun toinen on mukana koko ajan tsemppaamassa.

Ps. Muistakaa osallistua arvontaan.

Hanna


6 kommenttia :

  1. Ihanat kuvat!

    Vau, hienosti olet saanut painoa pois! :)

    Miten mä saisin itseäni niskasta painonpudotuksen suhteen? Ei jaksaisi millään alkaa taas laskea syömisiä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kati :) minä olen lisännyt liikuntaa ja jättänyt herkut pois, paitsi viikonloppuisin saa hiukan herkutella, ruoka annoksia olen pienentänyt ja lisännyt kasviksia ja salattia ja paljon vettä.

      Poista
  2. Tosi hyvin on kyllä sulla paino lähtenyt. Wauuu! Samoilla keinoilla täytyy itsekin jatkaa, kunhan tässä ensin hetki pidetään huilitaukoa ;D Ja ihanan pirteitä ja keväisiä kuvia (lumipalloista huolimatta) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos wiltsu, oon kyllä itekin vähän yllättynyt, karkeista ja sipseistä pystyn hyvin olemaan erossa, mutta leivonnaiset on kyllä sellainen pahe, mutta olen yrittänyt olla nyt leipomatta turhia houkutuksia. Tsemppiä sinulle !!

      Poista
  3. Wauuu, mikä saavutus! You go girl! :-D

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina :)