perjantai 6. syyskuuta 2013

Nyt äänestämään jaossa 100€ lahjakortteja !!!


Nyt kipin kapin äänestämään meidän Urbaani kaupunki seikkailu kollaasia!!

 äänestykseen pääset tästä linkistä http://www.reima.fi/minunreima


Pääsimme 10 parhaan joukkoon Reiman blogi haaste kampanjassa mikä on huikean hieno juttu!

Jos haluat vielä tutustua aiheeseen paremmin aiemman postauksen aiheesta löydät Täältä

Äänestää kannattaa sillä jaossa on äänestäjien kesken 3 kpl 100€ lahjakortteja verkkokauppaan, nyt tosiaan kannattaa äänestää!!!

Äänestysaikaa on viikot 36-38.

Minun Reima -blogi haasteen voittaja pääsee viettämään perhe on paras viikonloppua Vierumäelle, olisi aivan mahtavaa päästä koko perheen voimin matkaan!!

Kiitos jo etukäteen äänestäjille!!


Aurinkoista viikonloppua!!


Hanna

4 kommenttia :

  1. Kivaa että sinäkin pääsit mukaan! Mä olin niin iloinen kun oma kollaasi löytyi sieltä myös! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mä olin ihan yllättynyt kun viime metreillä kollaasia väkersin kannatti osallistua! Kiva että sinunkin kollaasi pääsi mukaan :)

      Poista

Kommentit piristävät aina :)