lauantai 27. kesäkuuta 2015

Luonnon kosmetiikkaa!

Olen jo muutaman vuoden verran pikkuisin askelin siirtynyt luonnonkosmetiikkaan. Olen myös ostanut meidän teinille meikkejä luonnonkosmetiikan puolelta, meikkaaminen on minun mielestä ihan ok, 14.v.neidillä jos se pysyy sopivissa suhteissa ja laadukkaissa tuotteissa. Se mitä iholle laittaa ja varsinkin nuoren iholle ei ole yhden tekevää mitä kemikaaleja ihoonsa laittaa.
Tätä Benecos ripsiväriä olen käyttänyt noin pari vuotta ja olen ollut tyytyväinen ja hintakaan ei päätä huimaa nyt Biodellyn nettikaupasta  ripsivärit edullisesti  alkaen 8,80€ ja heinäkuun etuna alennus koko valikoimasta -15% koodilla KESÄ15. Benecos ripsari on sopinut omille silmilleni oikein hyvin, meillä myös neiti käyttää saman merkin ripsiväriä. Luonnonmukaiset ripsivärit sisältävät hyviä  hoitavia öljyjä ja vahoja, sopivat myös hyvin herkkä silmäisille ja lähtevät ihan vedellä poistettuna pois.

Toinen luotto tuotteeni on Flow mineraali puuteri tämä on todella riittoisa puuteri varsinkin kun en joka päivä edes meikkaa niin että laittaisin puuterit ym. tuotteet kasvoille, toisina päivinä riittää pelkkä ripsiväri ja varsinkin näin kesällä päivittynyt iho ei paljon muuta kaipaa.

Tähän luonnonkosmetiikka aiheeseen on tulossa jatkoa mm. pesuaineista.

*sisältää mainoslinkkejä




Kesäisin terkuin Hanna

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina :)